11.10.2017

Anmeldelse på Papirprinsessen.

Papirprinsessen.

Titel: Papirprinsessen

Forfatter: Erin Watt

Antal sider: 325.

Indbinding: Hæftet.

Udgivelse: 20 Juni - 2017.

Forlag: Flamingo

Antal stjerner: 5/5






Papirprinsessen.

Mød 17-årige Ella Harper, 
High school-studerende om dagen,
 stripper om natten.

Ella er en overlever, hendes mor er død og hun har aldrig mødt sin far.
En dag dukker den stenrige Callum Royal op og præsentere sig som hendes afdøde fars bedste ven. Han tilbyder hende et hjem, penge og muligheden for en uddannelse på en prestigefuld skole.
Det ikke et svært valg. Så selvfølgelig lader hun sig ikke stoppe at Callums fem teenagesønner nægter at acceptere hende som en del at familien og gør deres bedste for at gøre livet surt for hende.
Ella må lære at navigere i en guldindfattet verden af magtspil, sex og hævn, hvor grænser er til for at overskrides, og prestige og penge er alt.
Men Reed Royal kryper langsomt ind under huden på hende.
Enhver kan se han har hemmeligheder der ikke tåler dagens lys.
Og at det er en dårlige ide at få følelser for en Royal, ved Ella godt.
Selvfølgelig gør hun det.

Da jeg læste bogen første gang kunne jeg ikke lægge den fra mig igen, jeg var fanget i Ella Harpers verden af Drama, forbudt kærlighed og ikke mindst en masse humor.

Denne bog gik virkelig under huden på mig, da jeg læste den, forsvandt omverdenen for mig, jeg var ikke længere på mit værelse i min seng. Nej jeg var ved Ellas side fra første side af til den sidste.
Jeg blev rørt af hvilken historie Ella har bag sig før Callum Royal kom og reddede hende fra at skulle Strippe om natten for at kunne forsørge sig selv og have tag over hovedet.
Ella er en fornuftig pige der bare vil have en normalt hverdag og en uddannelse.
Men da hun bliver hentet af Callum, kommer hun ind i en hverdag der langt fra er normal.
Hun skal bo sammen med Callum, hans fem sønner, og hans kæreste Brooke.
I starten gør sønnerne ikke andet end at prøve på at gøre hendes liv så surt som muligt for hende, fordi de tror hun ligger i med deres far. Min tanke var da jeg læste det "Eow hvor klamt" Men ja det troede de altså. 

Ellas verden bliver altså vendt på hovedet og hun skal nu lærer at klare sig med andre regler og andre metoder.

Jeg elskede virkelig denne bog, og jeg kan ikke vente med at skulle læse den næste.
Bogen er spækket med, drama, had, mistro, manipulation, kærlighed, venskaber og humor.

Mit råd til alle LÆS DEN, og nyd den. Det gjorde jeg hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...