13.10.2017

TBR Oktober måned.

Oktober TBR.

Som i kan se på dette billede er der kun fire fysiske bøger på min TBR, men det er fordi jeg også er igang med nogle E-bøger som jeg regner med at læse i denne måned.

Lige nu er jeg igang med en E-bog, og det er Rød Dronning, af Victoria Aveyard.
Jeg er kun nået til kapitel 4 så ved ikke helt hvad den sådan handler helt om endnu.

Ellers har jeg planer om at skulle læse de her bøger i denne måned.

Dinea, af Louise Haiberg. 
The secret circel 1 - Indvielsen, af L.J.Smit.
Ilt tyv, af Nicole Boyle Rødtnes
Er du okay Marie, af Anika Eibe.
Hvidt støv 1 - Rejsen til selu, af Line Kyed Knudsen.
Half bad, af Sally Green.
Den 5 Bølge 1, af Rick Yancey.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...