04.12.2017

Anmeldelse på Dæmonerne fra Dybet, Valkyrien og Sneuglen - Bind #1.

Dæmonerne fra Dybet.

Titel: Dæmonerne fra dybet - Valkyrien og Sneuglen #1.

Forfatter: Pernille Kim Vørs. 

Forlaget: Drømmefangeren.

Antal sider: 478.

Udgivet: Oktober 2017.

Antal stjerner: 5/5.






Valkyrien og Sneuglen.

Dæmonerne fra dybet er en fortælling om ægtekærlighed og splid, svære valg og vold. 

Adeline er 225 år gammel, men hun ved ikke hvorfor hun er så gammel, og hun ved heller ikke hvad der er galt med hende, men så længe hun kan huske har hun været plaget af det monster hun deler krop med. 
Det monster Adeline deler krop med elsker død, blod og vold, men det gør Adeline ikke. 
En dag går det galt for Adeline, og hun ved ikke hvad hun skal gøre at sig selv, men tager et job på et krydstogt skib for at komme væk. 
Men på krydstogts skibet møder hun Gabriel. Gabriel påvirker hende på måder ingen anden mand har gjort før, og før hun ser sig om, er hun blandet ind i nogle mystiske ting.
Hvem er Gabriel? Og hvorfor påvirker han Adeline sådan?

Jeg har nu læst Dæmonerne fra dybet, og jeg ELSKEDE den, den sprang virkelig mine forventinger, så meget spænding og handling. 
Dæmonerne fra dybet er utroligt spændende, jeg havde virkelig svært ved at lægge bogen fra mig da jeg først var kommet igang med den, jeg måtte altså bare se hvad der ville ske med Adeline, og hvordan hun ville håndtere Gabriel.
Jeg synes virkelig godt om den her måde Adeline er på, hun er stædig og har ben i næsen, men hun kan altså også godt havde brug for støtte engang imellem, hun er ikke helt hård.
Jeg var også helt vild med Gabriel, hans væremåde, og den beskyttende omsorg han giver Adeline. Og han er så dominerende, man kan virkelig fornemme hans dominerende side stråler igennem.
Bogen er skrevet rigtig godt, dog er den ikke skrevet i kapitler på den måde med 1 - 2  og 3, men den er på en måde bare et langt kapitel der skifter imellem Adeline og Gabriel, og så de andre personer der også er med, og det gør det egentlig bare endnu mere svært at lægge bogen fra sig, for hvad sker der når det skifter til en anden person?
Sproget er egentlig ret flydende, nogle gange med mindre pæne ord, men det passer rimelig godt til de her omgivelser der nu er.
Bogen slutter egentlig også ret spændende, og jeg kan næsten ikke vente til den næste udkommer. 
Bogen er også godt detaljeret, og jeg kunne virkelig leve mig ind i den og føle jeg fulgte med på sidelinjen som var jeg i den her verden med Adeline og Gabriel.
Og sidst vil jeg lige huske og rose coveret til bogen, det er simpelhen så utroligt smukt, og farverne står utroligt godt sammen!

Dæmonerne fra dybet er hvert fald en bog jeg kan anbefale til alle læselystende folk der elsker fantasy, drama og kærlighed. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...