01.12.2017

Wrap up Nov / TBR Dec.

TBR/Wrap up.

Jeg har selvfølgelig igen i denne måned en Wrap up og en Tbr til jer.
Min Wrap up er noget længere end i sidste måned, for jeg har fået læst en del mere, og modtaget et par bøger til anmeldelse, så dette indlæg kommer også til at indholde anmeldereksemplarer fra Tellerup - Dreamlitt - Skriveforlaget - Solvind og Calibat.
Denne gang laver jeg den lidt anderledes end i sidste måned, så i stedet for at skrive et par ord omkring bøgerne, sætter jeg et link ind til dem jeg har lavet anmeldelse på, for ellers bliver det et alt for langt indlæg, da den består af 16 bøger denne gang.


De første bøger på listen er, The Secret Circle 2 og 3, de sidste 2 bøger i serien. Dem har jeg dog ikke anmeldt, men kan sige så meget, at det var super gode bøger, kunne slet ikke lægge bøgerne fra mig, jeg måtte bare se hvad der skete.

De næste bøger på listen er, Er du okay Fie, Matthias og Nanna, Jeg har skrevet anmeldelse på dem alle, så der kommer et link til en af dem, resten kan findes inden under Anmeldelser. 
Jeg har forresten modtaget, Er du okay Nanna? til anmeldelse af forlaget Tellerup, så tak til dem. https://boghjemmet.blogspot.dk/2017/11/anmeldereksemplar-er-du-okay-nanna.html 





De næste bøger er også en serie, og det er Louise Haibergs nye serie Død verden, og jeg fik læst dem alle tre i denne måned, da det også var nogle bøger jeg fik af Tellerup til anmeldelse. 

Jeg har anmeldt alle tre, så i får et link til en af dem, og resten kan igen findes under Anmeldelser. https://boghjemmet.blogspot.dk/2017/11/dd-verden-monstre.html



Jeg var også på bogforum i år, og der fik jeg købt Ovanienprofetierne 2, altså blodbæst som jeg også fik læst. Jeg har også anmeldt den.https://boghjemmet.blogspot.dk/2017/11/anmeldelse-pa-ovanienprofetierne-2.html

Jeg modtog faktisk også en bog mere fra Tellerup, som jeg havde glædet mig meget til at læse, og det var Throne of Glass 2. https://boghjemmet.blogspot.dk/2017/11/anmeldereksemplar-throne-of-glass_19.html



For at min Wrap up ikke går hen og bliver for lang nu, så har jeg samlet de sidste billeder af bøgerne i 2 billeder, og de er, Forbandelsen over Laitana - Sjælehenteren - Den forbudte bred - Kodeks - Stone Legenderne  og Sværd af glass. Nogle af bøgerne er modtaget til anmeldelser, men alle bøgerne er anmeldt, så smider bare lige et link ind til der hvor alle mine anmeldelser ligger, så kan i selv finde dem der. https://boghjemmet.blogspot.dk/p/anmeldelser.html

TBR Dec.

Jeg har selvfølgelig også en Tbr for December måned. Indtil videre ser den forholdvis kort ud, men det så også kun lige de bøger jeg har på hylden som jeg regner med at læse, jeg går nemlig og venter på nogle anmeldereksemplarer fra nogle forlag. :-)

Jeg regner med som den første bog af det bliver Dæmonerne fra dybet, som er skrevet af Pernille Kim Vørs, det var også en bog jeg købte på Bogforum, og jeg var så heldig at jeg lige fik den signeret af hende. 
Anden bog jeg regner med at læse det er Ambassadørens mission 1 og 2, og dem har jeg også købt på bogforum, de var nemlig sat i et rigtigt godt tilbud, så måtte bare lige have dem.
Tredje bog bliver nok Kongens lænker, som er tredje bind i Rød dronning serien. 
Og så er der også, skovens hemmelighed, det er en bog jeg har gået og overvejet et stykke tid nu, og den var også til et godt tilbud på bogforum, så den regner jeg også med at gå igang med i denne måned. :-) 
Det var sådan set lidt af de bøger jeg regner med at få læst i december måned, men der ryger sikkert en hel del flere bøger på listen. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...