17.02.2018

Anmeldereksemplar: Vent på mig #1.

Vent på mig.

Titel: Vent på mig #1. 

Original titel: Wait for you #1. 

Original sprog: Engelsk.

Forfatter: Jennifer L. Armentrout. 

Udgivet på dansk ved: Lovebooks.

Udgivet på dansk den: 14/02-2018.

Antal sider: 460.

Antal stjerner: 5/5.

Bogen er modtaget af forlaget til anmeldelse,
så mange tak til dem! 

Avery og Cam.

Da 19 årige Avery starter på college i West Virginia, tusindvis af kilometer hjemmefra, er det for at slippe væk fra en fortid fuld af smertefulde minder. 
Det eneste, hun ønsker er at starte på en frist, passe sine studier, få et par gode venner og ellers undgå alt for meget opmærksomhed.
Og ikke tænke for meget på det, der skete til Halloweenfesten fem år tidligere. 
Første dag på college støder Avery ind i den charmerende Cameron. Han er høj og flot, og han passer på inden måder ind i Averys planer om at leve et stille og rolig studieliv.
Avery afviser ham gang på gang, men Cameron giver ikke så let op...


Da jeg først begyndte på Vent på mig, kunne jeg slet ikke lægge bogen fra mig igen, jeg var slugt fra første side af. Og kunne slet ikke vente med at finde ud af hvad der ville ske længere inde i bogen, eller hvordan den ville ende.

Vent på mig, er en utroligt smuk bog. Jeg blev utrolig rørt flere gange i løbet af den her bog, og der trillede nok en tåre en gang imellem. Men der var også latter med igennem den her bog. For selv om hende her Avery har været udsat for nogle slemme ting, så der er også en god potion humor med.

Avery er stædig og standhaftig, hun er stærk på trods af hvad hun har været udsat for, men alligevel har hun også sine svagheder, som skinner tydeligt igennem i løbet af bogen. 
Jennifer L. Armentrout har virkelig fået skrevet nogle stærke følelser ind i sin bog, og kunne tydeligt mærkes når Avery var enten, sur - glad - trist - eller frustreret.

Cameron er også en stædig mand, og virker udadtil som den perfekte fyr. Kærlig, sød og omsorgsfuld. Men selv han har sine hemmeligheder, som også bliver afsløret igennem bogen.

Jeg vil egentlig selv kalde bogen letlæselig, selv om den er tyk og der er massere af tekst på siderne. For selv om der er det, så er sproget utroligt let og jeg fløj bare igennem den ene side efter den anden. 

Jeg vil hvert fald med sikkerhed læse videre på den her serie selv om den næste bog ikke lige handler om Avery og Cam, men strækker sig videre til nogle andre personer. (Dog så vidt jeg har kunnet læse mig til, nogle personer i samme omgangskreds) 

Jeg vil hvert fald anbefale denne bog til alle læsere der er til det - Søde, frustrerende, kærligheden, dramaet og humoren. For der er netop hvad denne bog indeholder. 



Bogen er modtaget til anmeldelse af forlaget, og er udelukket blevet anmeldt efter egene meninger og holdninger til bogen.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...