02.02.2018

Wrap up Januar.

Wrap up Januar. 

Januar er nu ovre, og det vil sige det er tid til en wrap up over de læste bøger gennem Januar måned. Jeg kom denne måned op på hele 15 bøger, og denne gang har jeg lagt side tallene sammen og det svare til ca. 6251, sider der er blevet læst i Januar måned. Det er alligevel en del sider.
Som jeg plejer, vil jeg sætte link ind til de bøger jeg har lavet anmeldelser på, så man kan læse min mening om bøgerne der. :-)

  1. The Graces, af Laure Eve. Super god bog, helt sikkert en der skal genlæses på et tidspunkt, og jeg glæder mig meget til toeren. The Graces.
  2. Kongens lænker, som er tredje bog i den fantastiske serie. Rød dronning, jeg kan næsten ikke vente til den fjerde bog udkommer på dansk. Kongens lænker.
  3. Rent blod, som er første bog i Morika serien. Fantastisk bog, fantastisk verden Sidsel har fået bygget op. Rent blod.
  4. Vildhunden og Panteren, som er anden bog i Morika serien, lige så fantastisk som den første. Vildhunden og Panteren.
  5. Blodets bånd, som er sidste bog i Morika serien. Kan igen kun sige lige så fantastisk som de første to. Blodets bånd.
  6. Honey #1 - Lad mig gå, som er en ny serie af Pernille Kim Vørs. Om ung kærlighed. Bogen udkommer den 14 Februar - Valentine dag. Min anmeldelse af den vil først komme op en uge før udgivelsen.  
  7. Diali - Sjælevandrer, skrevet af Charlotte Fischer. Kan hun sige hun har virkelig fået skabt en fantastisk bog, med nogle stærke karakterer. Diali - sjælevandrer.
  8. Ulfhendin-Sagaen 1 - Heksens kald. Som blev genudgivet ved Dreamlitt med nyt cover. Ulfhendin-Sagaen - Heksens kald.
  9. Vejen til panteon, en bog jeg faktisk længe undgik, men er utroligt glad for jeg nu har fået læst den. Panteon-Sagaen #1.
  10. Ravnenes Hvisken 1. Gud hvor var det en fantastisk bog, jeg kunne virkelig ikke lægge den fra mig da jeg først var begyndt og måtte have toeren med det samme! Ravnenes hvisken 1
  11. Model under cover. Spændende bog, vil hvert fald gerne læse mere fra samme forfatter når der bliver udgivet mere på dansk. Model Under cover.
  12. Mirror Mirror, virkelig en bog der sprang alle mine forventinger. Og fik mig til at tænke en ekstra gang over hvordan vi lever vores liv. Mirror Mirror.
  13. Fønixens hjerte, som er første bog i serien om den unge Marie, som jeg vil glæde mig til at følge videre på hendes eventyr. Fønixens hjerte.
  14. Ravnenes hvisken 2, den tog mig med storm, og har gjort mig meget utålmodig efter den tredje bog nu. Min anmeldelse er endnu ikke oppe af den, men kommer snart.
  15. Skæbnebrevet af Alexandra Nilsson. Super god bog, og jeg var vild med at følge de her unge på deres kampe om af acceptere skæbnen. Skæbnebrevet.
Det var så de bøger jeg fik læst i løbet af måneden. Min Wrap up indholder dog en del anmeldereksemplarer. Så jeg vil gerne sige tak til - Forlaget Facet - Forlaget Drømmefangeren - Politikens Forlag - Turbine Forlaget - Dreamlitt - For alle de skønne bøger! 
Min Tbr for Februar måned vil komme i et andet lille indlæg. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...