01.03.2018

Tbr Marts.

Tbr for Marts. 

Så er vi nået til Marts måned, og det vil igen sige ny Tbr. 
Jeg nåede ikke rigtigt i sidste måned at få læst dem alle på min Tbr, fordi jeg fik en masse nye bøger hjem, som jeg lige hellere ville læse. 
Dog har jeg ikke tænkt mig at sætte de to bøger jeg ikke nåede at læse, på denne måned Tbr, for jeg har allerede en del andre bøger der lige fanger min interesse lidt mere. 
Denne måned har jeg allerede 7 bøger på listen. Den ene er jeg dog ved at være færdig med, for det var en jeg var begyndt på i Februar men ikke lige nåede at blive færdig med.


Den første bog, det er jo selvfølgelig den jeg er igang med, og det er Hazel Wood. 
Hazel Wood udkom på dansk den 20 Februar, og modtog af Carlsenpuls til anmeldelse. Det er en super god bog indtil videre, dog en smule forvirrende men stadig god.

Den næste bog jeg har tænkt mig at gå igang med er, Drømmetyvene som er anden bog i serien The Raven Cycle. Bogen er blevet tilsendt af Turbine forlaget, også til anmeldelse. Og jeg glæder mig virkelig meget til at læse den, især da jeg var ret vild med den første.

Efter de her to bøger, tager jeg ikke rigtigt bøgerne i en række følge. Men jeg regner med at læse Panteon-Sagaen 2 - Akkanas gåde. Jeg læste den første i Januar måned, og synes ret godt om den, men har bare ikke fået læst toeren endnu. Men tænker den skal læses i denne måned, nu udkommer tredje bog jo også snart.

Jeg venter også på nogle bøger inde fra Tellerup af. Og det er Åndehvisken af Haidi Wigger Klaris, og Shitstorm af Kristoffer Jacob Andersen. Det er to bøger jeg ser frem til, især Åndehvisken, det er virkelig en jeg har glædet mig til siden jeg første gang hørte om den. 

Så har jeg også modtaget, Sprækker i virkeligheden fra forlaget Facet. Det er min første novelle samling, så jeg glæder mig virkelig til at læse den, og se hvad den lige indeholder. 

Sidst regner jeg også med at skulle læse toeren i Pernille Kim Vørs serie Grænseløs. Den første bog fangede mig virkelig meget, så jeg er virkelig spændt på toeren. Og er virkelig glad for at Pernille gider at sende den til mig.  



Jeg vil også lige sige tak til alle Forlagene som har sendt mig bøger, dem er jeg virkelig taknemmelig for. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...