02.03.2018

Wrap up Februar.

Wrap Up for Februar. 

Så gik Februar måned også, og jeg fik da selvfølgelig også læst en smule bøger. Dog blev det ikke til lige så mange som håbet, da jeg blev ramt af noget sygdom.
Men det blev dog til hele 8 bøger og en jeg ikke nåede at læse færdig.
Den jeg ikke nåede at læse færdig i Februar var Hazel Wood som jeg fik tilsendt af Carlsenpuls til anmeldelse. 
Men trods det kun blev 8 bøger, så synes jeg alligevel det var en fin potion. 
Det blev i alt til ca 3589 sider, plus de sider jeg nåede at læse i Hazel Wood. 

De bøger jeg har anmeldt, sætter jeg link ind til ved siden af bogens titel. 

Jeg startede måneden ud med Baronessen af Jeanet Kirch. Det var en veldig spændende bog, så jeg er meget glad for at Forfatterskabet.dk sendte et eksemplar til mig til anmeldelse. Baronessen.

Anden bog jeg gik i krig med, det var Ambassadørens Mission #1 - Tyvejægeren af Trudi Canavan.
Jeg har dog ikke anmeldt den, da jeg heller ikke har anmeldt hendes foregående serie, De sorte troldmænd. Men egentlig synes jeg ret godt om den, det var rart at læse noget mere af hende, for hun er en virkelig dygtig forfatter. Og jeg skal helt sikkert læse videre. 

Tredje bog blev Vent på mig, som blev udgivet på dansk den 14 Feb, ved Lovebooks. Jeg var helt vild med den bog, og jeg kan næsten ikke vente til den næste i serien udkommer på danks. Tak til lovebooks for anmeldereksemplaret. Vent på mig #1.

Bog nummer fire, det blev Monsun af stjerner, som er skrevet af Katrine Williams. Det er hendes første udgivet bog, og jeg må indrømme den var egentlig ret spændende, og slutningen var ret ond, da den var lidt u-forventet. Det så endnu et anmeldereksemplar, så tak til Katrine og Mellemgaard forlag. Monsun af Stjerner.

Den femte bog blev, Ildens Flamme #1 - af forfatter Catharina Kjeldgaard Vedel-Smith. Vildt god bog, den overraskede mig en del. Det ikke en bog jeg synes er så omtalt, så jeg var glad for jeg opdagede den og fik den læst. Den er ikke rigtigt som mange andre fantasy bøger, men på en god måde. Tak til Catharina for at sende eksemplaret til anmeldelse også. Ildens Flamme #1.

De sidste tre bøger, det er en serie. Det er nemlig Krøniken om Morika serien. Jeg var jo helt vild med Sidsels første serie, så jeg havde egentlig ret høje forventinger til den her serie. Og den skuffede mig på intet tidspunkt. Tak til Forlaget Facet for at sende mig første og tredje bog i serien. Krøniken om morika #1. 
Krøniken om Morika #2.
Krøniken om morika #3.


Tak til alle forlagende for anmeldereksemplarer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...