02.04.2018

Wrap-up Marts måned.

Wrap-up for Marts måned.

Så vi gået ud af Marts måned, og jeg må sige det har virkelig været en god læse måned for mig, for det blev til alt i alt hele 2 bøger i Marts måned. 21 fysiske bøger, og 3 E-bøger. 
Med de 21 fysiske bøger bliver det i alt 7980 sider, det er dog uden e-bøgernes sider. Så jeg har faktisk læst over 8000 sider i denne måned. Det synes jeg nu selv er ret godt gået. 
Denne måned har dog også indeholdt rigtigt mange anmeldereksemplarer. 
Så tak til - Alvilda - Tellerup - Forlaget Facet - Høst og søn - Mellemgaard og Carlsenpuls forlag, jeg er taknemmelig for alle bøgerne! 

Jeg vil linke anmeldelserne til dem jeg også har nået at få smidt anmeldelser op på i løbet af
måneden.

  1. Hazel Wood var jeg begyndt på i Februar måned, men afsluttede først i Marts. Hazel Wood.
  2. Sprækker i virkeligheden, modtog jeg i starten af måneden, det var også min første novelle samling. Sprækker i virkeligheden.
  3. Drømmetyvne, som er anden på i The Raven Cycle, virkelig god serie, glæder mig til tredje bog. The Raven Cycle 2.
  4. Åndehvisken, som jeg havde glædet mig meget til, den udkommer også den 13 april ved tellerup. Åndehvisken
  5. Shitstorm, som er en godt bog, og på en måde også lærerig. Shitstorm.
  6. Akkanas Gåde, som er anden bog i den spændende serie Panteon-Sagaen. Akkanas gåde.
  7. Advokatens Marinotedukke, som er anden bog i Grænseløs serien, som jeg også utålmodigt venter på tredjebind af. Advokatens Marionetdukke.
  8. Simon Vs, verdens forventninger, som er en virkelig skøn bog, og jeg kan ikke vente til filmen udkommer i de danske biografer. Simon Vs, verdens forventinger.
  9. Dronningen af Tearling 1, den sprang virkelig mine forventninger til den. Dronningen af Tearling.
  10. Adorias Diamant, som er første bog i serien Det glitrende hof, den mindede mig lidt om Juvelen og The Selection sammen. Adorias Diamant.
  11. Panteon-Sagaen 3 - Panteons prøve, som udkommer den 1 Maj, virkelig spændende efterfølger, og den kan virkelig anbefales! Panteons prøve
  12. Midnatsjuvelen, som er anden bog i serien Det glitrende hof. Midnatsjuvelen.
  13. Calendar Girl, jeg har ikke skrevet anmeldelse på den, men den var utroligt god, og glæder mig til anden bog, den kan anbefales hvis man er til sådan noget.
  14. Soulfinders 1 - Sky. Det var en interessant bog, omkring der her med soulfinders og eneste ene, men den var så også lige spækket op med massere af drama og spænding.
  15. Soulfinders 2 - Phoenix, lidt lige som den første, men stadig virkelig god.
  16. Spillet om sirenen, som var første bog i Dominic trilogien, som også er Pernille kim Vørs første udgivet serie. Spillet om sirenen.
  17. En som Nora. En skøn og sød bog om at ikke alle behøver være ens eller have samme hobbyer. Anmeldelsen kommer op i April måned.
  18. Alene i Paris, det var en bog til noget TbrTackling2018 jeg deltog i, sød lille bog, kan da anbefales, og vil selv gerne læse mere af den forfatter.
  19. Magtens Pris, som er er anden bog i Dominic trilogien. Magtens pris.
  20. Englens død, som virkelig overgik de første to i Dominic trilogien. Englens død.
  21. Rubinrød, som er første bog i Rubinrød trilogien, om tidsrejser. Min anmeldelse kommer op på den i April.
  22. Safirblå, som er anden bog i Rubinrød trilogien, også den vil der komme anmeldelse op på i April.
  23. Og sidst, nåede jeg at få genlæst Nattens hus #1 - Vampyrens mærke, det ikke en bog jeg har tænkt mig at anmelde, men det helt klart en serie jeg vil anbefale, da den er virkelig godt, hvis man altså er til vampyr.
Det var så alle de bøger jeg nåede at få læst i Marts måned, og håber på en lige så god måned i April. Min Tbr vil komme op i et andet indlæg, da dette allerede er ret så langt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ikke flere indlæg på denne blog, følg den nye!

Sidste indlæg, følg den nye blog!  Titlen her siger jo lidt sig selv. Dette kommer til at være mit sidste indlæg på denne blog.  Grun...